Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

Vzorový reklamační formulář se můžete stáhnout zde.

Nekompletní nebo odlišné zboží

Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme, informujte nás prostřednictvím e mailu: obchod@bfitclub.cz. Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.

Reklamace

O reklamaci zboží dejte vědět na  obchod@bfitclub.cz., popište nám důvod k reklamaci a zboží odešlete společně s daňovým dokladem a kopií zaslaného e mailu na adresu Generála Svobody 17, 550 01 Broumov. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přijata a bude dopravcem vrácena odesílateli.

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V této lhůtě Vás budeme také informovat. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky. Je-li prodávající v prodlení s vyřízením reklamace a je-li kupující spotřebitelem, má kupující právo odstoupit od smlouvy nebo může požadovat přiměřenou slevu z ceny.

Reklamace u přepravce

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Zrušení objednávky – doporučený postup

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zde.

O vrácení zboží dejte vědět na obchod@bfitclub.cz , popište Váš důvod vrácení zboží a zboží odešlete společně s daňovým dokladem a kopií zaslaného e mailu na adresu Generála Svobody 17, 550 01 Broumov. V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Taková zásilka nebude přijata a bude dopravcem vrácena odesilateli.

O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží na reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo dodáno).